DBG1444

siapa punye???

[+] Dalam inbox emel aku.

Ada 1 mesej yang belum dibaca.
Aku curiga.Hati mula berbisik."Apa kot?, Apa kot?" Mail Spam?
Takkan kot, aku dah buang semuanya. Job freelance? Takkan lah, aku dah lama tak buat.
Awek-awek cun yang hantar nak berkenalan dengan aku. Huish, gila apa. Takkan ada brader-brader Afrika nak mintak aku number akaun aku dan kononnya nak bank in RM 4 juta untuk selamatkan harta negara mereka. Takkan kot..dan seribu lagi kemungkinan yang buat aku berfikiran yang bukan-bukan. Aku curiga, jadi aku buka.*klik* Aku dapat invitasi virtual yang berbunyi.Hello. You have been invited you to join the group "Peminat Spa-Q ".*Sesak nafas* Tolong. Beritahu aku. Macam mana aku nak jawab ni.Dan, apa bahasa yang aku nak maki ni.

0 comments:

Post a Comment

masa meninggalkan kita...

Misi dan visi:

Nak guna wira turbo or honda ek or evo dalam masa 3 tahun bermula dari hari ni: 1 januari 2010
hingga
1 januari 2012..